De vernieuwde klantenzone MyVivium is gelanceerd

Met trots stellen we u de vernieuwde klantenzone MyVivium voor. Een platform dat zorgvuldig is ontworpen met het oog op de behoeften van uw klanten en met als doel uw rol als makelaar te versterken. Deze klantenzone biedt een veilige en digitale omgeving waar uw klanten een overzicht krijgen van hun verzekeringen. MyVivium werd ontwikkeld om uw interacties met uw klanten te verbeteren en te ondersteunen.

Wat is nieuw?

MyVivium, twee jaar geleden gelanceerd als digitale klantenzone, onderging een ingrijpende transformatie. Waar klanten voorheen enkel hun Life-contracten konden inzien, kunnen ze nu ook hun Non-Life-verzekeringen raadplegen. Dit alles verpakt in een fris, nieuw design voor een maximale gebruiksvriendelijkheid.

Wat mag u verwachten van MyVivium?

De vernieuwde klantenzone biedt uw klanten heel wat voordelen. Ze werd ontwerpen om de klantervaring te verbeteren en biedt een gedetailleerd overzicht van hun producten. 

Enkele van de belangrijkste pluspunten

  • Overzicht van verzekeringen: Klanten kunnen nu naast hun pensioen-, spaar- en beleggingsproducten ook hun verzekeringen voor mobiliteit, woning en gezin bekijken.
  • Beheer van persoonlijke data: Klanten kunnen makkelijk zelf hun persoonlijke gegevens updaten, wat de dienstverlening verbetert.
  • Direct contact met u als makelaar: Klanten kunnen u snel en efficiënt contacteren, zonder te moeten zoeken naar uw contactgegevens.

Alles over MyVivium

Hoe kan MyVivium uw werk ondersteunen?

Als makelaar bent u de sleutelfiguur in de relatie met uw klanten. Uw deskundigheid en advies zijn van onschatbare waarde. MyVivium is met zorg ontworpen om deze essentiële relatie te ondersteunen en te versterken. Het platform dient als een informatieve basis die uw klanten een duidelijk en actueel inzicht biedt in hun producten, dekkingen en bescherming.

Die verhoogde self service, bespaart u administratie. Zo kunt u efficiënter werken en meer tijd besteden aan het adviseren van uw klanten, in plaats van het beantwoorden van informatieverzoeken. U kunt zich nu concentreren op wat echt telt: het opbouwen van een sterke relatie met uw klanten en het leveren van advies op maat van de unieke behoeften en wensen van uw klanten.

Met MyVivium positioneert u zich als een deskundige makelaar die gebruikmaakt van moderne hulpmiddelen om de best mogelijke service te bieden.

Hoe brengen we uw klanten op de hoogte?

Uw klanten worden via e-mail en brief op de hoogte gebracht van de vernieuwde klantenzone. De communicatie wordt eerst uitgerold naar klanten met een MyVivium-account, vanaf 27 september communiceren we ook naar klanten die nog geen MyVivium-account hebben aangemaakt. 

Onze MyVivium-klantendienst beantwoordt trouwens graag de technische vragen van klanten over de klantenzone via e-mail (myvivium@vivium.be) en telefoon (02/406.87.09).

Word ook ambassadeur van MyVivium

Als makelaar bent u het eerste aanspreekpunt voor klanten. Wij nodigen u dan ook graag uit om ambassadeur van MyVivium te worden, het platform te verkennen en uw klanten te informeren over de voordelen. We danken u alvast voor uw inzet, die is essentieel.
Om u hierbij te ondersteunen, ontwikkelden we handige materialen: 

  • een onepager die de basis van MyVivium duidelijk uitlegt,
  • een FAQ met veelgestelde vragen en antwoorden.  

U vindt de documenten ook op V-Connect > Bibliotheek > Support > MyVivium.

Hebt u vragen of suggesties? Uw account manager staat altijd voor u klaar. 

MyVivium blijft evolueren

In de toekomst zal MyVivium blijven evolueren. We houden u steeds op de hoogte van nieuwigheden.

Ga naar MyVivium
 

13 september 2024