De troeven van WASP: overtuig uzelf en uw professionele klanten

De troeven van WASP: overtuig uzelf en uw professionele klanten

Vorig jaar lanceerden we WASP of Work Accident Support for Professionals, een intuïtieve webgebaseerde aangiftetool voor arbeidsongevallen, helemaal op maat van werkgevers.

WASP wordt gratis aangeboden aan al uw klanten met een arbeidsongevallenverzekering bij Vivium. De tool is 100% conform de Fedris- en GDPR-richtlijnen en biedt vier handige basisfuncties:

  • aangifte van arbeidsongevallen
  • opvolging van schadedossiers
  • uitgebreide rapportering
  • de mogelijkheid om bijkomende documenten op te laden (zoals medische attesten).

Dit filmpje biedt u alvast een korte rondleiding in de WASP:

Troeven van WASP

In vergelijking met andere aangifteplatformen op de markt biedt WASP veel gebruiksgemak en enkele interessante extra’s.

Hierbij drie goede argumenten om deze tool zeker nog eens onder de aandacht te brengen bij uw klanten:

  • WASP biedt werkgevers de mogelijkheid om de historiek van alle schadegevallen van de laatste vijf jaar te consulteren en onbeperkt detailanalyses op te vragen van hun schadestatistieken. Deze optie bestaat ook bij de platformen van andere verzekeraars, maar vanaf een bepaald aantal analyses moeten werkgevers hier soms voor betalen of is het aantal analyses beperkt. Met WASP is dit altijd gratis en kunnen werkgevers bovendien heel eenvoudig zelf filters toepassen op hun statistieken.
  • Via robotisatie worden schadedossiers automatisch ingelezen en komen ze meteen bij de juiste personen terecht. Dat zorgt voor een snelle verwerking, want binnenkomende aangiftes moeten niet meer manueel worden toegekend of opgevolgd.
  • Uw klant kan de gegevens van zijn personeel eenvoudig en onbeperkt opladen, manueel of via een csv-bestand. Op die manier hoeft hij na een schadegeval niet alle identiteitsgegevens van het slachtoffer in te vullen omdat dat reeds op voorhand is gebeurd.

Hoe biedt u WASP aan uw klanten?

Heel gemakkelijk: als uw klant gebruik wenst te maken van WASP, kan hij bijgevoegd document ingevuld terugbezorgen aan katelijne.hollanders@vivium.be en/of eline.somers@pv.be.

Nadat de dienst Claims het profiel en de toegangen gecreëerd heeft, krijgt de klant een mail om de registratie voltooien en is de tool onmiddellijk operationeel.

Wij zullen uw klanten, die het meest baat hebben bij deze nieuwe, handige tool, op de hoogte brengen van deze mogelijkheid

Als u dit liever niet heeft, gelieve ons dan binnen de 14 dagen te verwittigen via katelijne.hollanders@vivium.be en/of eline.somers@pv.be.

14 maart 2022