V-Connect Auto verbeterd op basis van uw feedback - Vivium informeert
V-Connect Auto verbeterd op basis van uw feedback
We hebben V-Connect Auto weer een beetje gebruiksvriendelijker gemaakt. Dit zijn de verbeteringen die we hebben doorgevoerd:
- Op basis van uw feedback hebben we enkele termen geherformuleerd en consistenter gemaakt. Zo is de term ‘dekkingen’ nu bijvoorbeeld overal ‘waarborgen’ geworden.
- Voor het type ‘Andere voertuigen’ bij vervoer boven de 3,5T is de vraag rond het totale gewicht geherformuleerd. Ook is deze naar boven verplaatst om het invullen te vereenvoudigen.
- U kunt vanaf nu ook zelf een polis vernietigen, zelfs buiten de huidige termijn:
- U kunt een polis vernietigen voor een datum voorafgaand aan de huidige termijn. Bijvoorbeeld: De hoofdvervaldag is 01/12. De huidige termijn is dus 01/12/24 tot 01/12/25. De klant vraagt een vernietiging per 01/11/24 en u kunt dit dus zelf doen in het systeem.
- U kunt ook een polis vernietigen in een toekomstige termijn, op voorwaarde dat de hernieuwing al heeft plaatsgevonden.
Bijvoorbeeld: De hoofdvervaldag is 15/01. Het contract is al hernieuwd en de volgende termijn is 15/01/25 tot 15/01/26. De klant vraagt een vernietiging voor 15/01/25. U kunt dit vanaf nu zelf voltooien in V-Connect Auto.
We blijven ons ook in de komende maanden volop inzetten om de gebruiksvriendelijkheid van het platform te verbeteren.
Heeft u vragen of wenst u meer informatie over de verbeteringen?
Uw account manager staat u graag bij. Voor al uw technische vragen kan u terecht bij de helpdesk (helpdesk@vivium.be of 0800 484 92).
Voor vragen over product, tarief of acceptatie kan u terecht bij het reguliere nummer van het Service Center (auto-ANT@Vivium.be of 03 244 66 16).
16 december 2024