Bijstand Auto aanvragen via een online formulier? Dat kan! - Vivium informeert
Bijstand Auto aanvragen via een online formulier? Dat kan!
Bij autopech hebben uw klanten verschillende mogelijkheden om bijstand aan te vragen. Wist u al dat één van de opties een online formulier is? Om snel hulp te krijgen, hoeven ze enkel via deze link in een paar eenvoudige stappen hun gegevens in te vullen. Handig, toch?
Als het nodig is, kunt u het formulier ook zelf invullen voor uw klant.
|
|
|
|
Hoe zit het met de Vivium Assist-app?
De Vivium Assist-app wordt vervangen door het onlineformulier omdat het efficiënter is en beter aansluit bij de behoeften van uw klanten. De app is bijgevolg niet meer beschikbaar in de Google Play Store en zal binnenkort ook niet meer kunnen worden gedownload in de App Store.
Belangrijk om te weten: als een klant de app al heeft (en de app is compatibel met zijn smartphone), dan zullen de bijstandsaanvragen nog steeds worden doorgestuurd. Als zijn toestel niet meer compatibel is, moet de klant op een andere manier bijstand vragen.
Liever bellen?
Uw klant kan natuurlijk ook altijd telefonisch om bijstand vragen, via het telefoonnummer 02/406 30 00 (in Nederlands en Frans). Raad uw klanten aan om dit nummer op te slaan in hun telefoon zodat ze vlot de bijstand kunnen bellen indien nodig.
Wat bij brand?
We werken momenteel aan een oplossing voor digitale bijstandsaanvragen in het kader van onze brandverzekeringen. Die zou binnen enkele maanden moeten klaar zijn. We houden u op de hoogte wanneer de oplossing beschikbaar is.
Enkele cijfers over de Bijstand van Vivium…
De uitstekende kwaliteit van onze bijstand staat buiten kijf, zo blijkt uit de volgende statistieken:
- Maar liefst 90.000 oproepen per jaar, oftewel zo’n 7.500 per maand.
- 30.000 dossiers behandeld in 2023, dat zijn er zo’n 2.500 per maand.
- De gemiddelde wachttijd aan de telefoon in 2023 was slechts 54 seconden.
- Onze bijstandsverleners waren in 2023 gemiddeld na 29 minuten ter plaatse.
- Een uitstekende klantentevredenheid van 92%: de feedback wordt geanalyseerd om de service verder te optimaliseren.
We hopen dat deze informatie u helpt om eventuele vragen van uw klanten te beantwoorden.
24 mei 2024