U heeft ons niet meer nodig om een document in V-Connect Auto aan te maken - Vivium informeert
U heeft ons niet meer nodig om een document in V-Connect Auto aan te maken
We hebben V-Connect Auto weer een beetje gebruiksvriendelijker gemaakt. U kunt vanaf nu altijd zelf een attest schadeverleden of een actueel polisdocument voor uw klanten genereren. U hoeft hiervoor dus niet meer via onze binnendiensten te passeren Het actuele polisdocument aanmaken was al mogelijk bij hernieuwing, maar vanaf nu dus op elk moment.
U doet dit in het tabblad ‘Documenten’ met de knop ‘Documenten aanmaken’. Kies dan het benodigde document en even later verschijnt deze tussen uw documenten. U kunt het bestand nu openen en indien gewenst opslaan.
We blijven ons ook in de komende maanden volop inzetten om de gebruiksvriendelijkheid van het platform te verbeteren.
Heeft u vragen of wenst u meer informatie over de verbeteringen?
Uw accountmanager staat u graag bij. Voor al uw technische vragen kan u terecht bij de helpdesk (helpdesk@vivium.be of 0800 484 92).
Voor vragen over product, tarief of acceptatie kan u terecht bij het reguliere nummer van het Service Center (auto-ANT@Vivium.be of 03 244 66 16).
21 oktober 2024