Twee Decavi-awards voor Vivium

Op 12 november 2024 werden in Brussel de Decavi-levensverzekeringstrofeeën uitgereikt. Vivium viel twee keer in de prijzen: voor het VAPZ en de beste publiciteitscampagne voor de Verzekeringsbon.

De Decavi-awards belonen de beste verzekeringen

Decavi, een organisatie van verzekeringsspecialisten, reikt jaarlijks trofeeën uit. Met deze awards beloont een onafhankelijke jury de beste en meest vernieuwende verzekeringen. Ook dit jaar werd ons vakmanschap gewaardeerd.

Trofee voor het Vrij Aanvullend Pensioen voor Zelfstandigen

Het Vrij Aanvullend Pensioen voor Zelfstandigen van Vivium werd in 2023 uitgebreid met de mogelijkheid om ook in tak 23 te investeren. We zijn de eerste verzekeraar die klanten deze mogelijkheid geeft.

“Het Vrij Aanvullend Pensioen voor Zelfstandigen was een klassiek, stabiel en fiscaal interessant product waarin weinig innovatie heeft plaatsgevonden,” licht Wouter Demeulenaere, directeur Business Development Life & EB & Health, toe. “P&V Groep lanceerde als eerste verzekeraar een geheel nieuwe versie die de voordelen van tak 21 en tak 23 combineert. Daarmee zetten we het belang van de klanten centraal. Dankzij Life-Connect kunnen makelaars hun klanten bovendien volledig zelf servicen. Makelaars en klanten kunnen rekenen op een verzekeraar die dankzij zijn expertise, zekerheid én rendement kan bieden.”

Trofee voor beste publiciteitscampagne: de Verzekeringsbon

De Verzekeringsbon werd in augustus gelanceerd om nieuwe klanten aan te trekken, onder andere degenen van wie het geld uit de staatsbon in september vrijkwam. Voor Vivium liep er daarbij een nationale mediacampagne, die niet onopgemerkt bleef bij de jury. Dankzij deze mediacampagne zorgden we voor naamsbekendheid van Vivium en de Verzekeringsbon. Voor de verkoop werden klanten uiteraard doorverwezen naar de expertise van hun (vertrouwde) verzekeringsmakelaar.

Véronique D’haese, Commercieel Directeur Vivium, vertelt waarom de campagne er voor de Decavi-juryleden uitsprong: “Onze campagne voor de Verzekeringsbon van Vivium onderscheidt zich door de eenvoudige, maar scherpe woordspeling in het woord ‘Verzekeringsbon’. Met deze creatieve benadering versterken we de identiteit van ons merk (‘Zeker van elkaar’). Daarnaast benadrukken we de veiligheid en betrouwbaarheid van ons product, wat essentieel is voor de klanten. Dankzij deze aanpak zijn we erin geslaagd om onze boodschap duidelijk over te brengen en ons te onderscheiden in een sterk ingepalmd communicatiemoment rond dit aanbod.”

Meer weten?

Lees hier het persbericht. Uw account manager vertelt u er graag meer over.

13 november 2024