Ondertekening langverwacht charter - Vivium informeert
Ondertekening langverwacht charter
Vivium ondertekende op 15 maart, samen met de makelaarsfederaties en andere verzekeraars, het langverwachte charter dat het delen van klantencontactgegevens faciliteert tussen makelaar en maatschappij.
Wat betekent dit voor uw samenwerking met Vivium?
Er verandert niets aan onze samenwerking. Ons partnership en vertrouwen blijft behouden, de positieve klantbeleving staat voorop.
Hoe gaat Vivium om met gedeelde data?
Vivium nam als eerste verzekeraar een duidelijk standpunt in rond het gebruik van contactinformatie zoals e-mailadressen en mobiele telefoonnummers: het wordt enkel ingezet voor een efficiëntere en eenvoudigere klantervaring, niet voor marketingdoeleinden. Dit charter biedt een kader om deze ambitie sectorbreed te kunnen uitdragen.
Wat betekent dit voor u?
De concurrentie legt de lat van de digitale klantbeleving hoger. De laatste Assuralia-studie toont dan wel aan dat de nieuwste apps van bank-verzekeraars niet op kunnen tegen de kracht van de onafhankelijke makelaar, de klant verwacht wel een real-time, digitale service van u en van ons. Dit sectoraal charter maakt ons samen weer een stap sterker voor de klant!
21 maart 2023