MyVivium: uw klanten kunnen binnenkort hun fiscale fiches online raadplegen - Vivium informeert
MyVivium: uw klanten kunnen binnenkort hun fiscale fiches online raadplegen
MyVivium: uw klanten kunnen binnenkort hun fiscale fiches online raadplegen
Binnenkort lanceren we MyVivium, ons online documentenportaal. Een mooie stap naar een efficiëntere, up-to-date digitale administratie, zowel voor u als voor uw klanten.
Wat is MyVivium?
MyVivium is een eenvoudig toegankelijk en perfect beveiligd online portaal voor administratieve doeleinden.
Uw klanten kunnen er hun fiscale fiches (attesten en bewijzen van premiebetaling) en jaaroverzichten (certificaten en pensioenfiches) van hun persoonlijke Vivium levensverzekeringen raadplegen en downloaden.
Dit voor zowel persoonlijke tweedepijlercontracten (VAPZ), als voor de contracten in derde en vierde pijler. Contracten verbonden aan een activiteit in een vennootschap (bv. IPT) zijn voorlopig nog niet gekoppeld aan MyVivium.
Naast het raadplegen en downloaden van documenten kunnen uw klanten in MyVivium ook hun eigen contactgegevens (e-mailadres en gsm-nummer) aanpassen.
Na verloop van tijd zullen andere administratieve documenten en contractinformatie aan MyVivium worden toegevoegd. Uiteraard brengen we u steeds op voorhand op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen.
U blijft natuurlijk de enige contactpersoon van uw klant voor advies en verkoop. Op MyVivium worden dan ook uw gegevens getoond zodat uw klanten u gemakkelijk kunnen contacteren.
Hoe informeren we uw klanten?
In april versturen we steeds de fiscale attesten naar uw klanten. Dit jaar zijn deze fiches voor de persoonlijke contracten meteen in MyVivium beschikbaar. Begin april sturen we uw klanten een brief met alle nodige informatie en instructies om in te loggen op MyVivium.
De fiches voor contracten in het kader van een verzekering via een vennootschap worden nog wel verstuurd.
Wat zien uw klanten op MyVivium?
Na login (via itsme, eID of een persoonlijke token), is dit het eenvoudige hoofdscherm MyVivium:
Hebt u hier nog vragen bij?
Raadpleeg de FAQ op MyVivium, contacteer gerust uw accountmanager of het Service Center Life op 03/244.40.44
28 maart 2022