Drie Decavi-awards voor Vivium

Op 24 oktober 2023 werden in Brussel voor de 24ste keer de Decavi-verzekeringstrofeeën uitgereikt. Vivium viel maar liefst drie keer in de prijzen: voor Life-Connect en MyVvium, de POZ en onze gloednieuwe publiciteitscampagne ‘Het maximum, da’s het minimum voor Vivium’. Patrick Van Geystelen, Wouter Demeulenaere en Véronique D’haese vertellen u er graag meer over.

1. Trofee voor digitalisatie: Life-Connect en klantenportaal MyVivium

Patrick Van Geystelen, directeur Life: “Met deze trofee kregen we erkenning voor enkele belangrijke, digitale verwezenlijkingen. Eerst en vooral voor Life-Connect, dat we ontwikkelden in samenwerking met Comarch (IT) en Ensur (programmabegeleiding). Hiermee kunt u alle nieuwe levensverzekeringscontracten opmaken en beheren, van zowel particulieren als zelfstandigen, al dan niet met rechtspersoonlijkheid.

Daarnaast kregen we ook veel waardering voor ons klantenportaal MyVivium. Via deze onlineklantenzone krijgen verzekerden op een eenvoudige manier een inzicht in hun spaar- en beleggingsverzekeringen én hun pensioenverzekeringen. Daarnaast vinden ze er de details van hun contract terug, zoals het totaal gespaarde of belegde kapitaal én de verdeling ervan over verschillende rentevoeten (tak 21) en fondsen (tak 23). Plus het recentste fiscaal attest én jaaroverzicht.

Wist u trouwens dat al meer dan 25% van de klanten actief gebruik maakt van MyVivium en dat dat aantal elke dag stijgt?”

2. Trofee voor de POZ

Wouter Demeulenaere, directeur Business Development Life, EB & Health legt uit waarom de POZ van Vivium al meerdere keren in de prijzen viel: “Zelfstandigen willen een comfortabel pensioen opbouwen, gebruik makend van de fiscale voordelen die de overheid voorziet. Dat kan met de Pensioenovereenkomst voor Zelfstandigen. Daarmee kunnen zelfstandigen zonder vennootschap, bovenop hun VAPZ, een extra pensioenkapitaal bijeen sparen.

Daarnaast kan het POZ aangevuld worden met een extra bescherming bij overlijden of arbeidsongeschiktheid. Er zijn verschillende spaaropties: een tak 21-oplossing voor een gegarandeerd rendement met eventuele winstdeelname, een tak 23-verzekering voor een hoger potentieel rendement of een combinatie van beide.”

3. Beste reclamecampagne: ‘Het maximum, da’s het minimum voor Vivium’

Véronique D’haese, commercieel directeur Vivium, vertelt waarom onze nieuwste reclamecampagne ‘Het maximum: da’s het minimum voor Vivium’, er voor de Decavi-juryleden uitsprong. “De campagne wijkt af van de typische campagnes in de financiële sector. Met zowel een boodschap als een beeld dat opvalt, laten we onze klanten weten dat zowel u als makelaar, als wij als verzekeraar en alles aan doen om hen de beste expertise en service én het beste advies te bieden. En dat voor zowel pensioen- als voor beleggingsbehoeften. Want een maximum aan advies, is het minimum voor Vivium.”

Bekijk de campagne >

Meer weten?

Uw account manager vertelt u er graag meer over

25 oktober 2023