De Salonvoorwaarden 2025 zijn verlengd tot en met 30 juni - Vivium informeert
De Salonvoorwaarden 2025 zijn verlengd tot en met 30 juni
Vanwege het succes van de actie Auto 2025 blijven de Salonvoorwaarden geldig tot en met 30 juni.
De belangrijkste voorwaarden op een rij
- 10% korting op de omnium en mini-omnium, geldig zolang de auto bij ons verzekerd blijft.
- Meer tijd om het contract af te ronden: Vorig jaar moest een zaak in de actieperiode aangemaakt én afgerond worden in het systeem. In 2025 heeft u hier meer tijd voor. Als een zaak tijdens de actieperiode is aangemaakt, maar pas na de actieperiode wordt afgerond, kan uw klant nog steeds kan profiteren van de korting. Op voorwaarde dat de zaak binnen de 30 dagen na het einde van het aanbod wordt afgerond (dat kan dus na 30/04 zijn, maar wel binnen de geldigheidsduur van 30 dagen).
- Raadpleeg het reglement van de actie voor meer details.
Beschikbaar actiemateriaal
De actie is zichtbaar sinds 6 januari:
- op onze website www.vivium.be,
- op Facebook: aarzel niet om de berichten over deze actie te delen,
- via een e-mailtemplate om naar uw klanten te sturen, te downloaden in de Comshop,
- via een e-affiche te downloaden in de Comshop.
Vergeet de actie Totaalklanten niet
Zoals u weet, profiteren particuliere Totaalklanten van 10% korting op de premie voor elke nieuwe onderschrijving in Auto, BA Gezin, Brand en Ongevallen privéleven. Deze actie is ook cumuleerbaar met de salonvoorwaarden.
Dubbel goed nieuws op het gebied van schadeclaims
Belt uw klant ons om een schade aan te geven? Weet dan dat onze gemiddelde wachttijd aanzienlijk is verminderd. Onze schadebeheerders zetten zich voor 200% in om snelle en effectieve ondersteuning te bieden. Een bron van gemoedsrust!
Wat betreft de tevredenheidsenquêtes die we continu uitvoeren over het volledige schadebeheer (snelheid van beheer, opvolging herstelling of beheer betwistingen...) bij onze collega’s van Claims, kunnen we u melden dat de resultaten voor het jaar 2024 uitzonderlijk zijn en dat we mooie NPS-scores hebben behaald. Deze waardevolle feedback van klanten is een graadmeter voor hun tevredenheid en het vertrouwen dat ze in ons hebben, dat is essentieel om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren.
Ook op het vlak van de bijstand (via IMA) volgen we de klanttevredenheid nauwlettend op. De uitstekende kwaliteit van de bijstandsverlener van de P&V Groep staat buiten kijf, zo blijkt uit deze cijfers:
- Ongeveer 83.000 oproepen per jaar, dat is ongeveer 7.000 per maand
- Ongeveer 35.000 dossiers behandeld in 2024, dat is ongeveer 3.000 per maand
- Een gemiddelde responstijd aan de telefoon van slechts 49 seconden over het hele jaar 2024
- Een gemiddelde interventietijd ter plaatse van minder dan 29 minuten over het hele jaar 2024
- Een uitstekende klanttevredenheid van 93% en een analyse van de feedback om ons voortdurend te verbeteren
Het is belangrijk om deze elementen te benadrukken, omdat ze ons engagement tonen om uw klanten een topservice aan te bieden. We geloven sterk dat deze aandacht voor klanttevredenheid het verschil maakt. Aarzel dus niet om dit als argument te gebruiken in uw gesprekken met klanten (om ze te behouden) of prospecten.
8 april 2025