De Maximum-Minimum-campagne is weer van start gegaan! - Vivium informeert
De Maximum-Minimum-campagne is weer van start gegaan!
U herinnert zich vast nog de maximum-minimum-campagne van eind vorig jaar. Het doel van de campagne was om ondernemende klanten aan te moedigen om bij u, hun verzekeringsmakelaar, advies in te winnen over spaar- en/of beleggingsoplossingen.
Makelaars, experts in sparen en beleggen
Uw klanten zoeken rendabele spaar- en beleggingsopties, maar weten niet altijd dat ze ook bij u hiervoor terechtkunnen. De maximum-minimum-campagne werd gelanceerd om uw positie als expert op het gebied van sparen en beleggen te versterken. En met succes, op twee maanden tijd werd de slogan ‘Een maximum aan spaar- en beleggingsadvies, da’s het minimum voor Vivium’ meer dan 10 miljoen keer gezien!
Nieuwe campagne in 2024
We bouwen verder op de resultaten van vorig jaar en lanceren de campagne opnieuw in 2024. Het doel blijft onveranderd: ondernemende klanten aansporen om bij u advies in te winnen over sparen en/of beleggen. Tussen 4 maart en 30 april zal Vivium opnieuw zichtbaar zijn op sociale media en op verschillende nieuwswebsites (De Tijd, De Morgen, De Standaard, Knack, …) en dit met dezelfde catchy slogan.
Maximaal marketingmateriaal, een minimum voor Vivium
Door samen de spaar- en beleggingscampagne te voeren, zorgen we voor maximale zichtbaarheid. Daarom stellen we voor u specifiek materiaal ter beschikking:
- Gebruik onze kant-en-klare e-mailtemplate om uw klanten te contacteren.
- Maak de campagne zichtbaar door ze toe te voegen aan uw e-mailhandtekening.
- Gebruik de e-affiche op uw kantoor. U vindt hem in de ComShop onder Life.
Extra rendement van 2%
Bovendien versterken we deze spaar- en beleggingscampagne met een aantrekkelijke commerciële actie: we verhogen het rendement van uw klanten in de vierde pijler met 2%.
Als uw klanten een (aanvullende) storting van minimaal 10.000 euro doen, zullen wij op onze beurt een bedrag gelijk aan 2% van de storting toevoegen, met een absoluut maximum van 2.000 euro per contract. Deze actie loopt tot 30 april 2024. Op die manier kunnen uw klanten hun spaargeld mooi laten groeien!
Bekijk alle voorwaarden van de 2% actie.
We wensen u een succesvolle campagne toe!
1 maart 2024